
Elon Musk tha të dielën se ai planifikon të ndryshojë logon e Twitter në një "X" nga zogu, duke shënuar atë që do të ishte ndryshimi më i fundit i madh që kur ai bleu platformën e mediave sociale për 44 miliardë dollarë vitin e kaluar .
Në një seri postimesh në llogarinë e tij në Twitter duke filluar pak pas orës 12 të mëngjesit, pronari i Twitter tha se ai po kërkon të bëjë ndryshimin në mbarë botën sa më shpejt që të hënën.
"Dhe së shpejti do t'i lavdërojmë markës së Twitter-it dhe, gradualisht, të gjithë zogjve," shkroi Musk në llogarinë e tij.
Në fillim të këtij muaji, CEO miliarderi Tesla vendosi kufizime të reja në rrjetin dixhital , një veprim që hasi në kritika të ashpra se mund të largonte më shumë reklamues dhe të minonte ndikimin e tij kulturor si një prirje.
Pragu më i lartë i shikimit të tweet-eve është pjesë e njëa abonimi prej 8 dollarësh në muaj që Musk prezantoi në fillim të këtij viti në një përpjekje për të rritur të ardhurat në Twitter. Të ardhurat kanë rënë ndjeshëm që kur Musk mori në dorë kompaninë pushoi nga puna tre të katërtat e punëtorëve për të ulur kostot dhe për të shmangur falimentimin.
Në maj, Musk punësoi Linda Yacarino si CEO të Twitter.
Joshja e reklamuesve është thelbësore për Musk dhe Twitter pasi u larguan në muajt e parë pas marrjes së platformës së mediave sociale nga ana e tij, nga frika e dëmtimit të markave të tyre në kaosin që mbështjell. Reklamuesit kanë shkurtuar shpenzimet pjesërisht për shkak të ndryshimeve që ka bërë Musk, të cilat kanë lejuar lulëzimin e përmbajtjeve më të urryera dhe që kanë ofenduar një pjesë më të gjerë të audiencës së platformës.
Musk tha në fund të prillit se reklamuesit ishin kthyer , por nuk dha detaje.
Lëvizja e Musk për të ndryshuar logon e Twitter në një "X" vjen gjithashtu pasi Twitter përballet me konkurrencë të re nga aplikacioni i ri i Metës, Threads i lançuar në fillim të këtij muaji. Është parë si një alternativë për ata që kanë qenë të acaruar në Twitter.
Threads është duke u faturuar si një version i bazuar në tekst i aplikacionit të Meta-s për ndarjen e fotografive Instagram që kompania ka thënë se ofron "një hapësirë të re, të veçantë për përditësime në kohë reale dhe biseda publike".
Në pesë ditët e para të fillimit të tij, 100 milionë njerëz ishin regjistruar për Threads, sipas një postimi në Threads nga kreu i Instagramit Adam Mosseri.