Hapësire reklamuese


Teknologji

Supermakinat dhe Hipermakinat, cili është ndryshimi i madh mes tyre

Shkruar nga Newsbomb
Supermakinat dhe Hipermakinat, cili është ndryshimi i madh mes tyre

Është e qartë që një  Corvette apo Lamborghini është shumë ndryshe nga një Toyota Corolla. Megjithatë, ka shumë terma për të përshkruar një makinë me performancë “të egër”.

Por në nivelet e performancës së lartë, ato terma bëhen “rrëmujë”. Shpesh, ne përdorim terma si “supermakinë” apo “hipermakinë”, por ato janë dy lloje shumë të ndryshme automjetesh.

Cilat janë diferencat mes hipermakinave dhe supermakinave?

Supermakina

Qindra kuaj fuqi më shumë se makinat “normale” , çmime miliona dollarëshe, kohë xhirosh që i bëjnë shumicën e makinave të garave “të skuqen”  këto janë supermakinat. Ato janë diapazoni më i lartë i makinave të performancës së sotme, dhe specifikat me të cilat mburren i kalojnë më të mirat e makinave të garave të dikurshme. Termi " supermakinë " është përdorur për herë të parë në gazetën londineze The Times në vitin 1920 për të ndihmuar në përshkrimin e pabesueshëm 6.7-litërsh Ensign 6. Sot, termi përdoret për të përshkruar makinat me performancën, teknologjinë dhe dizajnin më të mirë që industria e automobilave ka për të ofruar.

Supermakinat mund të përcaktohen më së miri me karakteristikat e tyre më të zakonshme: performancën, teknologjinë, dizajnin dhe çmimin. Ata nuk kanë nevojë të mbajnë status të ngritur në të katër karakteristikat për t'u kualifikuar, dhe më së shpeshti performanca përdoret më pas si matësi i fundit. Rasti në fjalë, Corvete C7 ZO6. Ai vendos numra të mahnitshëm dhe kohë xhiro dhe ka një dizajn bindës, por kushton vetëm 80,000 dollarë, dukshëm më i ulët se konkurrentët e tij. Pavarësisht çmimit të ulët, është ende një supermakinë. McLaren 650S ka gjuhën e dizajnit të transmetuar nga P1 dhe nën-tre-sekonda 0-60 herë, por nuk ofron asgjë në mënyrën e teknologjisë unike ose të shtytjes së kufijve.

Gjithashtu një supermakinë. Atëherë ju keni një makinë të thjeshtë si Ariel Atom V8. Ka pak për të folur për sa i përket dizajnit, pasi në thelb është një kafaz mbi rrota. Kushton gjithashtu një pjesë të kostos së çdo supermakine tjetër të pretenduar, megjithatë mund t'i kalojë shumicën e tyre në një pistë. Niveli i performancës së makinave garuese të Ariel Atom plotëson dizajnin e thjeshtë, teknologjinë bazë dhe çmimin relativisht të ulët. Supermakina. Por, për të arritur statusin e hipermakinës, një makinë duhet të plotësojë të gjitha karakteristikat e një supermakine dhe të shtyjë kufijtë e performancës, teknologjisë dhe dizajnit.

Hipermakina

Më pas është termi "hipermakina", i krijuar për të kualifikuar një përqindje të lartë të supermakinave. Të gjitha supermakinat janë supermakina, por jo të gjitha supermakinat janë hipermakina, dhe ndërsa kualifikimet që lejojnë një makinë të ngrihet jashtë territorit të supermakinave dhe në panteonin e hipermakinave nuk janë të dukshme, është e qartë me disa shembuj. Ferrari 458 është një supermakinë fantastike, por nuk përputhet me mrekullinë teknologjike të hipermakinës Buggati Chiron me 1500 kuaj fuqi.

McLaren P1, Ferrari La Ferrari, Porsche 918: të gjitha afër 1000 kuaj fuqi, me teknologji të klasit të parë të epokës së re, çmime miliona dollarëshe, dizajn mahnitës dhe performancë të rivalizuar vetëm nga njëra-tjetra. Pothuajse çdo aspekt i çdo makine është një avancim teknologjinë e automjeteve dhe i vendos ato në krye të shtyllës së “pramidës” motorike. Hipermakinat janë “njësia” krahasuese me të cilin duhet të maten të gjitha makinat dhe nuk mund të bëhet asnjë kompromis i vetëm.

Sondazh

Poll

Lexo gjithashtu

Hapësire reklamuese