Vedat Ademi bëhet këngëtari i radhës që kritikon kolegët për klikimet e shumta që arrijnë në “Youtube".
Vedati, i cili ka vetëm pak javë që ka publikuar 3 javë më parë projektin e tij të ri muzikor në bashkëpunim me J.Gashi “Thirrëm Dashuri”, dhe ka më pak se 200 mijë shikime në Youtube, përmes një postimi të bërë Instagram, ka sulmuar këngëtarët shqiptarë, të cilët madje nuk i konsideron të tillë, për faktin se suksesin e tyre e matin me numrin e klikimeve.
Në këtë mënyrë, Vedati aludon se klikimet në Youtube janë të blera dhe bindjen e tij e ilustron me një këngë të Bon Jovit, të publikuar në fillim të mes të këtij muaji.
E publikuar më datë 12 Gusht 2016. 1.717.123 Klikime për një javë, me afersishtë 2 milion subscribe, nuk e di ç’ka të t’them more Bon Jovi vetëm di të them që ju vjen anash me klikime "kengetarve" tanë”, shkruan Vedati.