Nëse në vitin 2020 të gjithë njerëzit kërkonin në Google për koronavirusin, këtë vita ta kanë kërkuar më shumë për lojërat sportive dhe argëtimet.
“Google” ka publikaur listën vjetore “Kërmimi i vitit”, duke ofruar një vështrim të shkurtër në termat më në trend të kërkimit, si globalisht ashtu edhe të ndara sipas shteteve dhe kategorive.
Vitin e kaluar “coronavirus” në mënyrë të parashikueshme kryesoi listën e kërkimit në trend globalisht dhe domioni pjesën më të madhe të listës amerikane. Këtë vit, kërkimet kryesore ishin më të përqëndruara te sporti.
Reperi i ndjerë DMX dhe filmi Korean Squid Game, gjithashtu bëjnë pjesë në listën e “Google”.
Xhekpoti i Mega Millions u rëndit në listën e lajmeve më trend në SHBA. Aksionet e AMC u shfaqën sin ë listëne kërkimeve po ashtu dhe në ngjarjet më trend të vitit 2021, duke treguar interesin e lartë për furinë e shkaktuar nga meme rreth këtyre aksioneve këtë vit.
Në Shtetet e Bashkuara, politika dhe financat rënditen në vendin e 10 duke plotësuar listën e kërkimeve më trend të vitit 2021.