Tirana
scattered clouds
28.5 ° C
28.5 °
28.5 °
39 %
3.6kmh
40 %
Mar
27 °
Mër
25 °
Enj
24 °
Pre
25 °
Sht
29 °
E martë, 21 Shtator, 2021
spot_img

Kompania Boeing pranon gabimin në aksidentin e 737 MAX, kërkon falje publike për viktimat

spot_img

Lajme të ngjashëm

ab1ae5cfb8c5f98491cdf4d6c52180bb

Kompania e gjigandit ajror Boeing, ka pranuar zyrtarisht gabimin në sistemin e avionit Boeing 737 MAX i cili u rrëzua dhe tragjikisht ndrruan jetë të gjithë personat në bord.

Dennis Muilenburg, presidenti dhe shefi ekzekutiv i kompanisë Boeing, në një video shpjeguese dhe sensibilizuese shprehu zyrtarisht falje për aksidentet ajrore të Lion Air dhe 737 MAX, duke pranuar gabimin në sistemin e komandimit.

Ai gjithashtu shprehu ngushëllimet më të sinqerta të kompanisë familjarëve të viktimave në këto aksidente ajrore, si dhe premtoi dhe garantoi që me sistemin e ri të rregulluar nga ekspertët më të mirë inxhinierikë, nuk do të ndodhin më këto fakteqësi.

Deklarata e Kompanisë  Boeing:

Ne, kompania e Boeing ndihemi keq për jetët e humbura në aksidentin e fundit të avionit 737 MAX. Këto tragjedi vazhdojnë të peshojnë rëndë në zemrat dhe mendjet tona dhe ne i shtojmë ngushëllimet tona të sinqerta të udhëtarëve dhe ekuipazhit në bordin e fluturimit Lion Air 610 dhe Ethiopian Airlines Flight 302.

Detajet e plota të asaj që ndodhi në të dy aksidentet do të lëshohen nga autoritetet qeveritare në raportet përfundimtare, por me publikimin e raportit paraprak të hetimit të aksidenteve të avionëve të Airtips 302, është e qartë se në të dyja fluturimet rritja e karakteristikave të manovrimit të sistemit të ri, të njohur si MCAS, aktivizohet në përgjigje të informacionit të gabuar.

Historia e industrisë së avionëve Boeing tregon se shumica e aksidenteve janë shkaktuar nga një zinxhir ngjarjesh. Ashtu siç na kanë raoportuar pilotët , aktivizimi i gabuar i funksionit MCAS mund të shtojë atë që tashmë është një mjedis i ngarkesës së lartë. Është përgjegjësia jonë për të eliminuar këtë rrezik.

Nga ditët menjëherë pas aksidentit Lion Air, ne kemi pasur ekipe të inxhinierëve tanë të lartë dhe ekspertëve teknikë që punojnë pa u lodhur në bashkëpunim me Administratën e Aviacionit Federal dhe klientët tanë për të finalizuar dhe zbatuar një përditësim softuerik që do të sigurojnë së aksidente si ajo e Lion Air Fluturimi 610 dhe Airlines Airlines Ethiopian 302 të mos ndodhin më kurrë.

Ky përditësim, së bashku me trajnimin e ndërlidhur dhe materialet shtesë arsimore që pilotët dëshirojnë pas këtyre aksidenteve, do të eliminojnë mundësinë e aktivizimit të padëshiruar MCAS dhe të parandalojnë aksidentin e lidhur me MCAS që të ndodhë përsëri.

Ne mbetemi të sigurt në sigurinë themelore të MAX 737. Të gjithë ata që fluturojnë në të – udhëtarët, stjuardesat dhe pilotët, meritojnë më të mirën. Kur MAX të kthehet në qiell me ndryshimet e softuerit në funksionin MCAS, ai do të jetë ndër aeroplanët më të sigurt.

Kur fillova në Boeing më shumë se tre dekada më parë, njerëzit tanë të mrekullueshëm më frymëzuan. Unë shoh se si ata i kushtojnë jetën dhe talentin e jashtëzakonshëm për të lidhur, mbrojtur, eksploruar dhe frymëzuar botën në mënyrë të sigurtë. Dhe ky qëllim dhe mision është rritur me kalimin e viteve.

Përsëri, ne jemi thellësisht të pikëlluar dhe na vjen keq për dhimbjen që kanë shkaktuar këto aksidente në mbarë botën. Të gjithë familjarët e të prekurve kanë ngushëllimet tona më të thella.

Më shumë

spot_img