
Një profesor në inxhinierinë detare në SHBA ka ndarë mendimet e tij mbi atë që mund të kishte çuar në shpërthimin katastrofik të nëndetëses “Titan” pasi u nis për të eksploruar rrënojat e Titanikut.
Jasper Graham, profesor i Inxhinierisë Mekanike dhe Detare në Univesitetin e Plymoth, ka sugjeruar një numër faktorësh që mund të kenë çuar në shpërthimin e “OceanGate” duke vrarë pesë personat në bord.
Ai thotë se sipas CEO të OceanGate, Stockton Rush he një nga pasagjerët që ishte në bordin e Titan kur u shpërtheu , tha një herë gjatë një interviste në lidhje me nëndetësen se disa nga pjesët e saj ishin bërë nga "komponentë jashtë planit".
Rush përdori posaçërisht një dritë të brendshme në Titan si shembull, por Graham-Jones ka pohuar se dritarja e shikimit të nëndetëses ishte një veçori që nuk ishte e përshtatshme.
Profesori, i cili punon në Universitetin e Plymouth, pretendoi se dritarja nuk ishte e certifikuar për të zbritur deri në thellësitë e rrënojave të Titanikut, i cili ndodhet rreth 12,500 metra thellësi.
"Mendoj se djali që e drejtoi këtë po bënte gabime të mëdha dhe ishte tepër i sigurt në llogaritjet e tij. Do të ishin krijuar çarje. Ato mund të mos ishin parë në fillim, por fillojnë të bëhen pak më të mëdhenj çdo herë përpara se të bëhen një çarje kritike dhe të dështojnë”, tha ai për The Sun.
Një problem tjetër i mundshëm me nëndetësen mund të ketë qenë gërryerja e elektronikës së përdorur për ta kontrolluar atë, e cila mund të ishte shkaktuar nga rrjedhja e pjesëve të anijes.
"Kjo mund të ketë qenë një katastrofë elektrike," tha profesori.
Duke udhëtuar deri në thellësitë në të cilat shtrihet Titaniku, nëndetësja “Titan” duhej të ishte në gjendje të përballonte presionin ekstrem të ujit që mban mbi të.
Plasaritjet e vogla në strukturë do ta dobësonin anijen, veçanërisht në pjesët kryesore të presionit si dritaret ose seksionet e fibrave të titanit dhe karbonit.
Elementët më të nxehtë se zakonisht në anije mund të kenë qenë gjithashtu përgjegjës për dobësimin e saj dhe çuar në shpërthim, me Graham-Jones që vuri në dukje se hetuesit do të kërkojnë për shenja të një nxehtësie të tillë gjatë hetimit të tyre.
Telat brenda anijes ndihmuan në kontrollin e elektronikave, por ato gjithashtu mund ta kishin bërë anijen më të ndjeshme ndaj dëmtimit nëse do të ishin gërryer nga një rrjedhje.
Megjithëse ka të ngjarë të kalojë pak kohë përpara se të jepen shpjegimet zyrtare për shpërthimin, profesori shpjegoi se mbeturinat e gjetura nga anija do të japin të dhëna elementare.
Kryetari i Bordit Detar të Hetimit, tha se duhet bërë një punë e madhe për të kuptuar se çfarë çoi në shpërthim.