Një valë e re videosh virale në TikTok po trondit botën e modës luksoze, duke nxjerrë në pah se shumë prej produkteve ikonike të markave si Hermès, Lululemon apo Birkenstock prodhohen në Kinë dhe mund të blihen drejtpërdrejt nga fabrikat me çmime shumë më të ulëta.
Në qendër të këtij trendi është fenomeni “direct-from-factory”, ku përdoruesit tregojnë se çanta të tipit Birkin, që zakonisht shiten për dhjetëra mijëra dollarë, realizohen në fabrika kineze për rreth 1,400 dollarë, me të njëjtat materiale dhe mjeshtëri, por pa logon ikonike.
Gjenerata Z po udhëheq këtë ndryshim, duke preferuar cilësinë dhe transparencën mbi statusin e markës.
"90% e çmimit është vetëm për emrin", thonë shumë përdorues.
Ndërkohë, fabrikat në Kinë po publikojnë video të proceseve të tyre për të sfiduar stigmat dhe për të promovuar punën artizanale.